Правила та матеріали kasa.in.ua для використання в зовнішній рекламі.

Для того, щоб у kasa.in.ua був єдиний впізнаваний образ, дуже важливо оформлювати усі рекламні, інформаційні та інші матеріали у єдиному стилі.

Вони стосуються використання логотипу, фірмових кольорів та шрифтів, а також взаємодії їх одне з одним.

Логотип

Логотип використовується тільки у зв'язці з плашкою. Будь-які інші варіанти неприйнятні.

При масштабуванні логотипа підрядковий текст має завжди залишатися читабельним

При масштабуванні логотипа підрядковий текст має завжди залишатися читабельним 

 
 
 

Забороненні варіанти використання логотипу

Забороняється вносити нелінійні викривлення (нахил, перспектива і т.д.)

Забороняється вносити нелінійні викривлення (нахил, перспектива і т.д.)

Забороняється вносити нелінійні викривлення (нахил, перспектива і т.д.)

Забороняється вносити нелінійні викривлення (нахил, перспектива і т.д.)

 
 
 

Використання елементів у рекламі

Фірмовий блок повинен становити не менше 7% від площі афіші.

Для київських подій використовується плашка з київським номером телефону
Події в решті міст - з мобільним номером телефону - Київстар

Citylight

 
 
 

Billboard


Забороненні варіанти використання в рекламі

У горизонтальних форматах заборонено використовувати наступні варіанти плашок

Citylight

 
 
 

Billboard