Rules and materials of kasa.in.ua for the use in an external advertisement.

In order that a company had only knowable character, it is necessary to design all selling, informative and other aids in only style.

They touch the use of logotype, brandname colors and types, and also co-operation of them from each other.

Logotype

A logotype is used only in a copula with plate. Any other variants are unacceptable.

At the down-scaling of logo is underline text must always remain readable

At the down-scaling of logo is underline text must always remain readable

 
 
 

Забороненні варіанти використання логотипу

Забороняється вносити нелінійні викривлення (нахил, перспектива і т.д.)

Забороняється вносити нелінійні викривлення (нахил, перспектива і т.д.)

Забороняється вносити нелінійні викривлення (нахил, перспектива і т.д.)

Забороняється вносити нелінійні викривлення (нахил, перспектива і т.д.)

 
 
 

Використання елементів у рекламі

Фірмовий блок повинен становити не менше 7% від площі афіші.

Для київських подій використовується плашка з київським номером телефону
Події в решті міст - з мобільним номером телефону - Київстар

Citylight

 
 
 

Billboard


Забороненні варіанти використання в рекламі

У горизонтальних форматах заборонено використовувати наступні варіанти плашок

Citylight

 
 
 

Billboard